Vzdělávání

Přestože přicházím jako „odborník“ na dané téma, vnímám účastníky školení jako ty, kteří si řeknou, jaké mají vzdělávací potřeby a co z daného tématu je jimi právě žádané. Svoji výuku koncipuji jako dialog mezi lektorem a účastníkem vzdělávání, učím zážitkovou a zkušenostní formou. Především vlastní zkušenost účastníků se může stát vnitřní motivací k uplatňování nových dovedností a poznatků ve své praxi.

Školím v oblastech:

  • týmové spolupráce
  • Reteamingu
  • měkkých dovedností
  • manažerských dovednostech
  • koučování
  • efektivní komunikace
  • posilování zdrojů

Koho školím:

  • manažery
  • zaměstnance
  • pracovníky v sociální oblasti
  • školáky i učitele
  • státní správu
  • jednotlivce i týmy
  • rodiče

Příklad školených témat:

  •  Aktivní naslouchání
  •  Vedení rozhovoru
  •  Krizová intervence
  •  Etika v sociální oblasti
  •  Reteaming
  •  Pomoc a kontrola
  •  Sebekoučování jako nástroj seberozvoje
  •  Psychohygiena
  •  Asertivita

Příklad workshopů na míru:

  • Těším se na svou budoucnost – žáci 9. tříd ZŠ
  • Jedině vlastní změnou mohu ovlivnit změnu ve svém okolí
  • Děti jsou hosté, kteří nás potřebují

Vzdělávání pro učitele ( v akreditačním procesu)

  •  Motivace v učitelské profesi
  •  Práce s předpoklady a stereotypy
  •  Argumentace při vedení rozhovoru
  •  Supervize jako účinný prostředek
  • Otevírání možností při práci s kolektivem