Vzdělávání
Přestože přicházím jako „odborník“ na dané téma, vnímám účastníky školení jako ty, kteří si řeknou, jaké mají vzdělávací potřeby a co z daného tématu je jimi právě žádané. Svoji výuku koncipuji jako dialog mezi lektorem a účastníkem vzdělávání, učím zážitkovou a zkušenostní formou. Především vlastní zkušenost účastníků se může stát vnitřní motivací k uplatňování nových dovedností a poznatků ve své praxi.
Školím v oblastech:
- týmové spolupráce
- Reteamingu
- měkkých dovedností
- manažerských dovednostech
- koučování
- efektivní komunikace
- posilování zdrojů
Koho školím:
- manažery
- zaměstnance
- pracovníky v sociální oblasti
- školáky i učitele
- státní správu
- jednotlivce i týmy
- rodiče
Příklad školených témat:
- Aktivní naslouchání
- Vedení rozhovoru
- Krizová intervence
- Etika v sociální oblasti
- Reteaming
- Pomoc a kontrola
- Sebekoučování jako nástroj seberozvoje
- Psychohygiena
- Asertivita
Příklad workshopů na míru:
- Těším se na svou budoucnost – žáci 9. tříd ZŠ
- Jedině vlastní změnou mohu ovlivnit změnu ve svém okolí
- Děti jsou hosté, kteří nás potřebují
Vzdělávání pro učitele ( v akreditačním procesu)
- Motivace v učitelské profesi
- Práce s předpoklady a stereotypy
- Argumentace při vedení rozhovoru
- Supervize jako účinný prostředek
- Otevírání možností při práci s kolektivem